Regulamin
Polityka prywatności
REGULAMIN USŁUGI ZAKWATEROWANIA
W OBIEKTACH ABRAMÓWKA
§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin usługi zakwaterowania („Regulamin”) określa prawa i obowiązki Usługobiorcy („Klient”), zasady dokonywania Rezerwacji i nabywania przez Klienta w sposób bezpośredni lub za pomocą serwisów pośrednich (booking, airbnb, nocowanie.pl i inne) Usługi Zakwaterowania, oferowanej przez firmę Łukasz Torma i Zarządzajacego Obiektem usługi zakwaterowania, tj. obiektu noclegowego („Domek” lub „Apartament”), polegającej na pobycie w ww. obiektach, prezentowanej w Ofertach publikowanych na stronie internetowej obiektów, w kontakcie bezpośrednim z klientem lub poprzez Serwisy Pośredniczące oraz szczegółowe warunki Umowy o świadczenie Usługi Zakwaterowania zawieranej przez Klienta z firmą Łukasz Torma, z siedzibą w Polańczyku, ul. Równa 56, NIP 6871859059, poczta internetowa: panorama.polanczyk@gmail.com, a także zasady płatności, reklamacji i odpowiedzialności.
Regulamin stanowi integralną część umowy o zakwaterowania zawieranej z Łukasz Torma w obiektach zarządzanych przez firmę tj. Abramówka i Apartament Panorama 2/18
Dokonanie rezerwacji i wpłata zadatku/całości ceny oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu, z treścią którego Klient ma możliwość zapoznania się pod adresem elektronicznym www.abramowka.pl/polityka-prywatnosci
oraz z zawarciem Umowy pomiędzy Klientem a Firmą Łukasz Torma.
§ 2. Przedmiot umowy
Przedmiotem Umowy jest usługa zakwaterowania w lokalu oferowanym przez Łukasz Torma za pośrednictwem Serwisu Internetowego lub portali pośredniczących przy zawieraniu umów Łukasz Torma.
Firma Łukasz Torma zobowiązana jest do udostępnienia Klientowi lokalu zgodnego z opisem zawartym na stronie internetowej lub w Serwisach Pośredniczących przy zawieraniu umowy na Usługę Zakwaterowania, w terminach określonych w Rezerwacji, a Klient zobowiązany jest do zapłaty Całkowitej Ceny Usługi określonej w procesie rezerwacji.
Dla uniknięcia wątpliwości, usługa zakwaterowania zawiera w sobie wyłącznie pobyt w lokalu i dostęp do parkingu. Inne elementy takie jak możliwość korzystania z części wspólnych budynku, dostęp do TV, dostęp do bezprzewodowego Internetu, stanowią usługi dodatkowe oferowane do usługi zakwaterowania, a ich brak nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Klienta.
§3. Rezerwacja i zasady płatności
W procesie rezerwacji Klient wybiera lokal oferowany przez Łukasz Torma za pośrednictwem Strony Internetowej lub Serwisu Pośredniczącego, a następnie dokonuje rezerwacji lokalu poprzez wypełnienie wirtualnego formularza rezerwacji dostępnego na stronie internetowej Obiektu lub w Serwisie Pośredniczącym, bądź dokonuje rezerwacji telefonicznie pod numerem telefonu podanym na stronie internetowej Obiektu lub na adres poczty elektronicznej.
Klient dokonuje rezerwacji poprzez wskazanie pod ofertą zawartą na stronie internetowej lub w Serwisie Pośredniczącym konkretnej daty rozpoczęcia pobytu i konkretnej daty zakończenia pobytu, a także liczbę osób, które będą przebywać w obiekcie. Pobyt liczony jest w dobach hotelowych. W razie dokonania rezerwacji telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej dokonanie rezerwacji skuteczne jest po otrzymaniu od Obiektu Potwierdzenia Rezerwacji oraz po wpłacie przez Klienta podanej kwoty zadatku.
Każdy z oferowanych przez Łukasz Torma lokali jest przeznaczony do zakwaterowania maksymalnej liczy osób podanej w Ofercie. Liczba osób mających przebywać w lokalu wskazywana jest przez Klienta w trakcie rezerwacji. Liczba ta nie może przekraczać liczby maksymalnie przeznaczonej dla danego lokalu. Pobyt w lokalu większej liczby osób niż wskazanych w procesie rezerwacji musi być uzgodniony bezpośrednio z Zarządzającym Obiektem przed rozpoczęciem pobytu i może powodować wzrost Całkowitej Ceny Usługi albo odmowę jej realizacji.
Potwierdzenie Rezerwacji następuje poprzez doręczenie na adres email lub w wiadomości SMS lub w inny sposób ustalony między Klientem a Zarządzającym wiadomości z informacją o potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji, określeniu Całkowitej Ceny Usługi Zakwaterowania, daty rezerwacji oraz akceptacji postanowień regulaminu.
Klient zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania Potwierdzenia Rezerwacji do zapłaty kwoty przedpłaty na poczet Całkowitej Ceny Usługi, lub wpłatę Całkowitej Ceny Usługi poprzez przelew na konto Łukasz Torma. W przypadku Usługi Zakwaterowania rozpoczynającej się w terminie do 7 dni od daty rezerwacji przelew należy wykonać niezwłocznie oraz przesłać potwierdzenie przelewu w wiadomości MMS lub na e-mail Usługodawcy.
Przelewu Przedpłaty należy dokonać na konto bankowe Łukasz Torma podane na stronie internetowej www.abramowka.pl oraz www.panorama218.pl lub podanym w wiadomości SMS potwierdzającej rezerwację. Wpłatę uznaje się za dokonaną w dniu uznania jej na rachunku bankowym Łukasz Torma.
Przedpłata na poczet Całkowitej Ceny Usługi wynosi 30% (trzydzieści procent) Całkowitej Ceny Usługi określonej dla danej rezerwacji, chyba, że oferta wyraźnie stanowi inaczej.
Brak wpłaty o której mowa w ust. 5 powyżej, powoduje odstąpienie od umowy w trybie natychmiastowym, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu wypełnienia świadczenia.
Przy zapłacie Przedpłaty o której mowa w ust. 5-7, pozostałą kwotę Całkowitej Ceny Usługi Klient zobowiązany jest wpłacić najpóźniej w dniu przyjazdu, niezwłocznie po przyjeździe do Obiektu w formie gotówki lub przelewu ekspresowego.
Dokonanie wpłaty następuje w dniu uznania rachunku bankowego Łukasz Torma.
Brak wpłaty, o której mowa w ust. 9 powyżej, skutkuje natychmiastowym wypowiedzeniem Umowy, bez konieczności zwrotu Przedpłaty i bez konieczności wyznaczenia dodatkowego terminu do spełnienia świadczenia.
Klient zobowiązany jest do przekazania informacji niezbędnych do procesu rezerwacji (w szczególności imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu kontaktowego, adresu poczty elektronicznej), jednocześnie oświadczając o ich prawdziwości.
Standardowym dowodem zakupu Usługi jest paragon. W przypadku gdy klient potrzebuje fakturę VAT za pobyt, zobowiązany jest poinformować o tym Obiekt najpóźniej w dniu rozpoczęcia Usługi Zakwaterowania wraz z danymi do jej wystawienia. Faktura Imienna może być wystawiona do 7 dni od daty zakończenia pobytu.
Rezerwacji dokonać może tylko osoba pełnoletnia.
W razie stwierdzenia przez Usługodawcę w dniu zameldowania lub w trakcie pobytu, że Klient jest Osobą Niepełnoletnią. Firma Łukasz Torma wyśle niezwłocznie zapytanie do opiekunów lub przedstawicieli ustawowych podanych przez Klienta, czy potwierdzają oni lub nie zawarcie niniejszej Umowy przez Klienta, wyznaczając im 3 godziny na przesłanie tej informacji. W razie nieotrzymania przez Usługodawcę potwierdzenia zawarcia Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą, a koszty poniesione przez Klienta dotyczące Rezerwacji nie podlegają zwrotowi.
Odpowiedzialność za zobowiązania zawarte w Regulaminie (w tym za szkody w lokalu), w tym wypadku ponosi opiekun lub przedstawiciel ustawowy Osoby Niepełnoletniej.
§4. Zmiany Rezerwacji lub Anulowanie Rezerwacji
Oferta będzie zawierała informacje o warunkach i terminach dokonywania zmian lub anulowania Rezerwacji przez Klienta. Klient ma prawo dokonać zmiany lub anulowania Rezerwacji na warunkach przedstawionych w Ofercie stron pośredniczących lub bezpośrednio poprzez kontakt telefoniczny, a jeżeli Oferta nie będzie przewidywała możliwości dokonania zmiany lub anulowania Rezerwacji, informacja ta zostanie wprost wskazana w treści Oferty.
Jeżeli Oferta nie stanowi inaczej, Klient najpóźniej na 14 dni przed terminem rozpoczęcia realizacji Usługi Zakwaterowania wskazanym w Rezerwacji, może zwrócić się o dokonanie zmiany Rezerwacji, przy czym skuteczność każdej zmiany wymaga akceptacji przez zarządzającego obiektem noclegowym („Zmiana Rezerwacji”). W przypadku Zmiany Rezerwacji wskutek której wzrośnie koszt Rezerwacji lub pojawi się konieczność uiszczenia dodatkowych opłat, Klient zobowiązany jest do dopłaty różnicy pomiędzy ceną pierwotnej Rezerwacji i nowej Rezerwacji lub do uiszczenia tych opłat. Powyższe płatności zostaną dokonane w sposób uprzednio uzgodniony pomiędzy Klientem a Zarządzającym obiektem.
Z tytułu Zmiany Rezerwacji w odniesieniu do terminu realizacji Usługi Zakwaterowania (dalej „Zmiana Terminu Rezerwacji”) Obiekt może pobrać od Klienta opłatę w wysokości określonej w Ofercie, powiększającą kwotę dokonanej Rezerwacji w sposób uzgodniony pomiędzy Klientem a Zarządzającym (przelew lub bezpośrednio w Obiekcie).
Zmiana Rezerwacji następuje zgodnie z ogólnymi warunkami danej Oferty i Obiektu i wymaga indywidualnej akceptacji Obiektu.
W celu Zmiany Rezerwacji (w tym Zmiany Terminu Rezerwacji) Klient skontaktuje się bezpośrednio z Obiektem. Aby Zmiana Rezerwacji stała się skuteczna, Klient musi otrzymać pisemne potwierdzenie dokonania Zmiany Rezerwacji przez Obiekt. W innym wypadku zmiana nie jest uznawana za skuteczną.
Klient może przenieść uprawnienia z tytułu Umowy o świadczenie Usług tylko na osobę spełniającą warunki uczestnictwa wskazane w Ofercie objętej Rezerwacją oraz pod warunkiem przejęcia przez tę osobę trzecią wszystkich wynikających z Umowy o świadczenie Usługi Zakwaterowania obowiązków, nie później niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia realizacji Usługi Zakwaterowania, będącej przedmiotem Rezerwacji wskazanym w Ofercie („Przeniesienie Rezerwacji”). W celu dokonania Przeniesienia Rezerwacji Klient skontaktuje się bezpośrednio z Obiektem.
W razie wystąpienia tzw. „Siły Wyższej” Klient lub Obiekt może zostać zwolniony z Umowy Usługi Zakwaterowania. Powinno się to odbyć do 3 dni od wystąpienia tzw. Siły Wyższej. W takim przypadku Klientowi przysługuje zwrot wszystkich wpłaconych środków z wyjątkiem poniesionych przez Usługodawcę kosztów związanych z przygotowaniem i sprzątaniem lokalu, oraz procesowania płatności i rezerwacji.
W treści niektórych Ofert może znajdować się informacja, że Oferta ma charakter zwrotny. Oferta zwrotna charakteryzuje się możliwością anulacji dokonanej Rezerwacji oferty zwrotnej przez Klienta na warunkach określonych każdorazowo w treści Oferty i w ściśle określonym w jej treści terminie przed rozpoczęciem pobytu w Obiekcie („Oferta Zwrotna”). Anulowanie Rezerwacji po terminie wskazanym w Ofercie Zwrotnej nie jest możliwe. W takim przypadku anulacja lub zmiana Rezerwacji uzależniona jest od decyzji Obiektu i może wiązać się z pobraniem przez Obiekt dodatkowej opłaty. Anulowanie Rezerwacji w przypadku Oferty Zwrotnej oznacza zwrot Klientowi całości kwoty za Rezerwację przez Obiekt lub stronę pośredniczącą działający w imieniu Obiektu.W celu anulowania Rezerwacji w przypadku Oferty Zwrotnej Klient skontaktuje się ze stroną pośredniczącą w świadczeniu Usługi Zakwaterowania (booking, airbnb, nocowanie itp.).
Przy Anulowaniu Rezerwacji przez Klienta nie ma on prawa do roszczeń z tytułu zwrotu środków wpłaconych na poczet Oferty. Wpłacony zadatek jest bezzwrotny, chyba że Zarządzający Obiektem postanowi inaczej.
Wcześniejszy wyjazd Klienta z Obiektu, z przyczyn niezależnych od Usługodawcy nie uprawnia Klienta do zwrotu opłaty za niewykorzystaną część pobytu.
§ 5. Warunki Pobytu
Pobyt w lokalu rozpoczyna się o godzinie 16:00, pierwszego dnia określonego w Umowie i kończy ostatniego dnia o godzinie 11:00.
Opuszczenie lokalu po godzinie 11.00 ostatniego dnia pobytu możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu i zaakceptowaniu przez Zarządzającego Obiektem i może wiązać się z naliczeniem dodatkowej opłaty, jednakże nie może nastąpić później niż do godziny 15:00 ostatniego dnia pobytu. Opuszczenie lokalu po godzinie 15:00 będzie skutkowało naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości ceny za kolejną dobę pobytu.
W dniu rozpoczęcia pobytu następuje wydanie lokalu o godzinie ustalonej z Klientem, jednakże nie wcześniej niż o 16:00. Klientowi zostają wydane klucze do Obiektu poprzez przesłanie w wiadomości email lub SMS kodu dostępu do miejsca przechowywania kluczy lub zamka elektronicznego. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w wydaniu lokalu spowodowane brakiem kontaktu z Klientem lub brakiem zawiadomienia o godzinie przyjazdu przez Klienta.
Wcześniejsze rozpoczęcie pobytu możliwe jest wyłącznie po akceptacji takiej możliwości przez Obiekt i może wiązać się z naliczeniem dodatkowych opłat.
Osoba, która otrzymała kody dostępu do miejsca przechowywania kluczy lub do zamka elektronicznego zobowiązuje się nie udostępniać tych informacji osobom trzecim. W przypadku udostępnienia kodów dostępu osoba wskazana w procesie rezerwacyjnym ponosi pełną odpowiedzialność za lokal wynikającą z Regulaminu oraz może zostać obciążona opłatą dodatkową w wysokości 1000 zł.
W dniu zameldowania i przekazania kluczy do lokalu Zarządzający Obiektem jest uprawniony do zażądania od Klienta okazania jego dowodu osobistego lub paszportu w celu potwierdzenia i spisania danych osobowych Klienta.
Klient zobowiązany jest korzystać z lokalu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, postanowieniami Regulaminu i zasadami współżycia społecznego, w szczególności w sposób niezakłócający spokoju osób trzecich, w tym osób przebywających w sąsiednich lokalach.
Obiekty znajdują się w miejscowości wypoczynkowej, w związku z tym w Obiektach obowiązuje cisza nocna w godzinach 23:00-7:00. Niestosowanie się do tej zasady może skutkować wezwaniem Policji oraz Zerwaniem Umowy Usługi Zakwaterowania ze skutkiem natychmiastowym i usunięciem Klienta wraz z osobami towarzyszącymi z Obiektu.
Każdy obiekt ma określoną w ofercie maksymalną liczbę osób. W lokalu może przebywać maksymalnie liczba osób odpowiadająca liczbie osób w ofercie, dla której została dokonana rezerwacja. Każdorazowe niezgłoszone przebywanie większej liczby osób w lokalu skutkuje obciążeniem Klienta dodatkową opłatą w wysokości 1000 zł za każdą dobę trwania Usługi.
Klient ponosi pełne koszty ewentualnych zniszczeń powstałych w trakcie trwania jego pobytu w Obiekcie (w tym w jego wyposażeniu) lub częściach wspólnych budynku, w którym Obiekt się znajduje.
Firma Łukasz Torma ma prawo do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu pobranych środków w przypadku, gdy Klient, osoby przebywające w lokalu lub zwierzę naruszają Regulamin, zachowują się w sposób agresywny lub w sposób zakłócający spokój osób trzecich, w tym osób zamieszkałych w sąsiednich lokalach (w szczególności poprzez organizowanie imprez lub innych zgromadzeń naruszających dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego w lokalu). W przypadku konieczności interwencji Policji, ochrony danego obiektu lub Zarządzającego Obiektem, Usługodawca nałoży na Klienta opłatę dodatkową w wysokości 1000 zł za każde naruszenie, co nie ogranicza możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
W oferowanych Obiektach obowiązuje całkowity zakaz palenia, w szczególności wyrobów tytoniowych, w tym również papierosów elektronicznych, fajek wodnych itp. Zakaz ten nie dotyczy palenia drewna w przystosowanym do tego kominku, zgodnie z jego przeznaczeniem, jeżeli lokal taki kominek posiada. Palenie wyrobów tytoniowych umożliwione jest w ogrodzie obiektu Abramówka jeśli inni przebywający na terenie Obiektu goście nie mają obiekcji, oraz na balkonie obiektu Apartament Panorama 2/18.
W razie złamania zakazu palenia wyrobów tytoniowych w Obiektach na klienta zostaje nałożona opłata dodatkowa w wysokości 500 zł na pokrycie kosztów czyszczenia i ozonowania Obiektu oraz ewentualne dodatkowe opłaty za zniszczenia spowodowane przez popiół papierosowy. Kary te nie ograniczają możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.Klient zobowiązany jest do dbania o lokal z zachowaniem należytej staranności, w szczególności zobowiązany jest do zamykania przy użyciu zamka drzwi wejściowych Obiektu w czasie swojej nieobecności, a także do nie wynoszenia rzeczy będących na wyposażeniu lokalu poza jego obszar oraz zamykania okien dachowych i balkonowych w czasie trwania deszczu i podczas swojej nieobecności.
Klient zobowiązany jest do zgłoszenia rażących zastanych usterek w lokalu niezwłocznie po ich wykryciu oraz do zgłoszenia usterek powstałych podczas trwania swojego pobytu niezwłocznie po ich dokonaniu, w celu ustalenia sposobu naprawy/rekompensaty.
Łukasz Torma winien wydać Klientowi Obiekt w stanie odpowiednim do realizacji Usługi.
W oferowanych przez Łukasz Torma Obiektach obowiązuje segregacja odpadów (śmieci) zgodnie z wytycznymi lokalnego samorządu. W przypadku stwierdzenia braku segregacji odpadów lub jego nieprawidłowego wykonania przez Klienta i jego współtowarzyszy, Usługodawca może obciążyć Klienta dodatkową opłatą w wysokości 200 zł.
W przypadku stwierdzenia przez Usługodawcę naruszenia Regulaminu, zgłoszenia naruszenia otrzymanego od sąsiadów, administracji, Policji lub w razie braku opłacenia pobytu i dodatkowych opłat, Usługodawca uprawniony jest do wejścia do lokalu.
Brak dodatkowych płatności, o których mowa w § 4 Regulaminu, poczytywana jest za niewykonanie zobowiązania w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i może być dochodzona sądownie z powództwa cywilnego.
Usługodawca ma prawo pobrać od Klienta kaucję zwrotną na zabezpieczenie ewentualnych szkód w Obiekcie oraz opłat dodatkowych wynikających z Regulaminu. Wysokość kaucji zwrotnej uzależniona jest od wybranego Obiektu oraz długości trwania pobytu. Informacja o wysokości kaucji zwrotnej podawana będzie w ofercie danego pobytu, w trakcie rezerwacji. Kaucja zwrotna pobierana jest w gotówce lub przelewem. Usługodawca wystawia Klientowi pokwitowanie przyjęcia kaucji zwrotnej.
Kaucja, o której mowa w pkt. 20 powyżej, jest Klientowi zwracana przelewem (na konto z którego wpłynęła) w ciągu 7 dni od dnia wymeldowania.
W razie obciążenia Klienta opłatami dodatkowymi wynikającymi z Regulaminu lub stwierdzenia przez Usługodawcę uszkodzeń w lokalu, których nie odnotowano przy zameldowaniu i niezgłoszonych przez Klienta, Klientowi zostanie potrącona z kaucji kwota w wysokości kosztów naprawy powstałych szkód oraz opłat dodatkowych. W przypadku, gdy kwota kaucji nie wystarczy dla pokrycia szkód i opłat dodatkowych, o których mowa w zdaniu poprzednim, Klient obowiązany jest do pokrycia różnicy pomiędzy wysokością szkody i opłat dodatkowych, a kwotą wpłaconej kaucji. Powyższe nie uniemożliwia Firmie Łukasz Torma dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
§ 6. Pobyt Zwierząt
Klient, który chciałby przebywać w lokalu wraz ze zwierzęciem, jest zobowiązany przed dokonaniem rezerwacji o zwrócenie się do Zarządzającego Obiektem o udzielenie indywidualnej zgody na przebywanie zwierząt w lokalu wraz ze wskazaniem konkretnego lokalu i terminu pobytu.
Zarządzający obiektem niezwłocznie odpowie Klientowi o możliwości takiego pobytu.
Jeżeli Zarządzający Obiektem wyrazi zgodę na pobyt w lokalu wraz ze zwierzęciem, może pobrać dodatkową opłatę ustaloną indywidualnie z Klientem.
Przebywanie zwierząt w Obiekcie bez zgody Zarządzającego Obiektem wiąże się z obciążeniem Klienta dodatkową opłatą w wysokości 500 zł.
- Zarządzający Obiektem nie wyraża zgody na przebywanie zwierząt w Obiekcie podczas nieobecności Właścicieli zwierzęcia oraz nie wyraża zgody na przebywanie zwierząt na łóżkach i kanapach.
§ 7. Odpowiedzialność
Zarządzający Obiektem odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie działaniem lub zaniechaniem Klienta bądź działaniem Siły Wyższej.
Klient odpowiedzialny jest za wszelkiego rodzaju szkody powstałe w lokalu, w szczególności w jego wyposażeniu oraz elementach stałych, spowodowane działaniem/zaniechaniem Klienta lub działaniem/ zaniechaniem osób, które przebywały w lokalu podczas okresu pobytu Klienta, lub zwierząt przebywającym w tym czasie w Obiekcie. Zgłoszenie tych szkód winno nastąpić niezwłocznie po ich powstaniu.
Klient nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek Siły Wyższej.
Firma Łukasz Torma i Zarządzający Obiektem nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za przedmioty należące do Klienta pozostawione w lokalu podczas pobytu oraz po dniu wymeldowania. Po stwierdzeniu pozostawienia przez Klienta przedmiotów w Obiekcie po wymeldowaniu Usługodawca może przechowywać te przedmioty przez okres 14 dni od dnia wymeldowania Klienta. Możliwy jest odbiór osobisty przedmiotów lub przesłanie ich na adres podany przez Klienta po zamówieniu przez niego kuriera lub zamówienia nadania przesyłki w Paczkomacie podanym przez Usługodawcę.
W razie zagubienia przez Klienta klucza do Obiektu, Klient będzie obciążony kosztem wymiany wkładki do zamka, dorobienia pozostałych zestawów kluczy należących do Usługodawcy a także opłatą dodatkową w wysokości 100 zł.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na mieniu Klienta na parkingach, miejscach postojowych i w częściach wspólnych budynku w którym mieści się Obiekt.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z wiaty grillowej, placu zabaw, sauny, jacuzzi znajdujących się w obiekcie Abramówka.
Klient zobowiązuje się do przestrzegania regulaminów, zasad i instrukcji obowiązujących na terenie Obiektu w którym znajduje się lokal i przyjmuje pełną odpowiedzialność za ewentualne skutki ich nieprzestrzegania.
§ 8. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Klient powinien zgłosić Zarządzającemu Obiektem poprzez wiadomość email lub SMS lub telefonicznie podczas trwania pobytu.
Nie rozpatrujemy reklamacji zgłoszonych po opuszczeniu Obiektu.
W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji, Usługodawca zobowiązany jest uzasadnić jej przyczyny.
Reklamacji nie podlegają warunki pogodowe zastane przez Klienta, stan części wspólnych budynku w którym znajduje się Obiekt ani niedogodności wynikające z przyczyn niezależnych od Usługodawcy (hałas okolicznych obiektów, itp.)
§ 9. Postanowienia końcowe
Klient dokonuje akceptacji niniejszego Regulaminu każdorazowo dokonując Rezerwacji. W odniesieniu do konkretnej Rezerwacji obowiązująca jest wersja Regulaminu zaakceptowana przy Rezerwacji.
W sprawach nieuregulowanych postanowieniami Regulaminu mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
Administratorem danych osobowych Klienta udostępnionych na potrzeby wykonania Usługi Zakwaterowania jest firma Łukasz Torma. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą tylko w celu realizacji Rezerwacji.
Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Klientem rozpatrywane będą zgodnie z przepisami prawa polskiego przez sąd właściwy miejscowości Polańczyk.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Informacje ogólne
- Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://abramowka.pl
- Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Łukasz Torma ul. Równa 56, 38-610 Polańczyk
- Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: panorama.polanczyk@gmail.com
- Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
- Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
- Prezentacja oferty lub informacji
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
- Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
- Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
- Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
- Dane osobowe przechowywane w bazie danych są zaszyfrowane w taki sposób, że jedynie posiadający Operator klucz może je odczytać. Dzięki temu dane są chronione na wypadek wykradzenia bazy danych z serwera.
- Hasła użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja hashująca działa jednokierunkowo – nie jest możliwe odwrócenie jej działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie przechowywania haseł użytkowników.
- Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
- W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
- Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
3. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
- W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
- upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
- Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
- Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
- dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- oraz przenoszenia danych.
- Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
- W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
- Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
4. Informacje w formularzach
- Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
- Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
- Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
5. Logi Administratora
- Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
6. Istotne techniki marketingowe
- Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
- Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
- Operator korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
7. Informacja o plikach cookies
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”;
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
8. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
- W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Urządzenia mobilne: